Batman redo

I fredags efter jobbet for jag och Syss ned till Yngsta dottern där vi skulle sova över. Det blev fantastiskt god sparris och parmesanpizza från Stuk till kvällsmat. 

(null)

Vi tjattrade om allt möjligt (Alfred pausade med spel bland annat) och Syss klippte dotterns hår. Hade dock glömt att påminna om att ta med klippsaxen mm så det blev lite improviserat med köksax och grillpinne. Men det blev bra.

(null)

Vi åt tidig frukost, Äldsta dottern anslöt och vi åkte för en shoppingtripp till det stora gula varuhuset.  Det blev inga bilder från den resan men det inhandlades diverse födelsedagspresenter och så bebissaker.  Och en bättre hängmatta som jag provade på söndagen.

(null)

Det blev lite diverse gjort, sopade växthuset, åkte till återvinningscentralen och plockade pinnar som blåst ned mm. Laddstationen till min Automover sattes ut och jag bytte knivar och fräschade upp Batman efter vintervilan. Snart dags att han får börja jobba

(null)

(null)

Fick hjälp att byta vinterdäcken, nu ska jag inte köra i vinterväglag mer hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0