Att få dagarna att gå

Rehabilitering efter operationen innebär långa dagar som flyter ihop, vet tillslut inte vad jag gjort när. Och nätterna önskar jag bara ska vara över då det då varit sån fruktansvärd värk.  Jag var insatt på långtidsverkande smärtstillande som jag trappat ut, och det är skönt då jag mådde lite illa i början, tänker att det är av det. För att hantera illamåendet har jag tagit en sur godis då och då, kan rekommendera  det.

(null)

När en vecka gått firade jag med lite bubbel, även om nattvärken då var på sin topp.

(null)

Syrran har kommit på besök och hjälpt mig handla lite. Skönt med avbrott. Jag fick fina tulpaner att njuta av

(null)

Andra helgen hämtade hon hem mig och jag fick god mat, se på film och även semla.

(null)

Vecka två kändes det som krafterna kommit lite tillbaka, jag har till och med varit med på något jobbmöte digitalt.  Jag har hittat strategier för att hantera nattsmärtan, med att gå upp och få igång cirkulationen, ligga på spikmatta mm och det funkar nu ok.
Börjar känna mig mer och mer rastlöst, måntro det finns nått projekt jag kan ta tag i…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0