Dagarna går

Det händer inte så mycket spännande. Syss m familj och Sonen har varit i Sälen, och jag har sett på deras bilder mm och saknat det. Mina bröder har också varit bortresta och jag har nästan klättrat på väggarna av att inte träffa folk. 
Tränar och försöker fördriva tiden, jobbar lite för att inte helt förtvina.

(null)

På fredagen fick jag hjälp av fd svägerska att handla och passade på att köpa sushi då Ica-affären hade sushidrive. Sen tillbringade jag stor del av kvällen med att delta på teamsmöte om avloppsfrågan i vårt stugområde.

(null)


Lyxade också med en semla, den första köpta. Åt den med varm mjölk, sk hetvägg, tycker det är gott ibland.

(null)

Och så köpte jag tulpaner till mig själv, är viktigt att ha nått vackert att titta på

(null)

Passade på att göra Randis goda fröblandning, 

(null)

Som avnjöts till frukost 

(null)

Tog också in pelargonerna från garaget och hoppas de sätter fart. Tomatfröna som jag sådde här om dagen har redan kommit upp. Härliga tecken på att vi går mot vår

(null)

Inte så spännande saker men lite smått som får dagarna att gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0