Ett sista ryck innan paus

Sista veckorna har det varit full fart på jobbet. Jag försöker också ligga före och förbereda då jag kommer att vara frånvarande i februari på okänd tid.  Har hållit mig mer eller mindre hemma på helgerna så också, inga längre resor men mysiga fredag med god mat och På spåret hos Syss med familj. 
I tisdags åkte jag till sonen efter jobbet och påbörjade tapetsering i hallen. Har inte gjort nått sånt sen före jul och nu ville jag hjälpa till innan jag pausar.

(null)

Tapeten och panelen blir så snyggt!

(null)

På onsdagen var jag på Lilla Örebro med flera av mina arbetskamrater. Det var födeldedagsmiddag som först var tänkt i december men som vi flyttade till januari då det inte är lika fullt. Blev en trevlig kväll med god mat. Tyvär har jag slängt bilderna.
På lördagen hjälpte Syss mig att hämta hem takboxen och få upp den i takhissanordningen jag skaffat. Så nöjd!

(null)

Söndagen blev det åter tapetsering hos Sonen. Blev så gott som klar med nedre hallen och början av trappen.

(null)

(null)

Blev också bjuden på pepparrotskött, en maträtt jag undvikit sen jag var barn men som när Sonen  lagade blev fantastiskt gott

(null)

Nu kommer jag som sagt inte kunna göra så stor insats på ett tag, jag ska operera mitt knä och tror det dröjer tills jag kan kliva upp och ned på pall igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0