Tomater på gång

Längtar efter att få börja vårbruket i trädgården, tittar och funderar om man kan börja kratta men så kommer snö eller regn och det är inte många grader ute. Allt är sent i min trädgård, andra har snödroppar mm och jag har nog bara tre små ynkliga snödroppar uppe ännu. Men förhoppningsvis blir det varmare och torrare och jag kan göra lite ute. Inser dock att vissa saker kommer mitt opererade knä hindra mig från att göra, men det får vi ta då.  Jag har i allafall skolat om tomatplantorna, ja inte alla, för jorden tog slut, men de flesta i allafall. 

(null)

Nu har jag några av mina favoriter til mig själv och att dela med sig av till familj och arbetskamrater 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0