Septemberhelg och barnvakt

På fredag efter jobbet åkte jag direkt till Äldsta dottern. Efter tacos blev det myskväll med frukt, lite godis och Bäst i test innan de små skulle sova. Dottern och jag drack te, slötittande på Drömslottet innan sängdags. Morgon med bokläsning med Vera innan frukost och så åkte dotten iväg för att jobba med ett event. Barnen och jag gick till affären och köpte lördagsgodis och sen pysslade vi med fotoramar.

(null)

När snäckor mm var fastlimmat åkte vi till en gård nära deras hem, där var det majsplockning och man fick göra besök på läktaren i den stora mjölkko-anläggningen 
Vi plockade majs

(null)

(null)

Kollade lite i ladugården ( men de hade redan koll då vi gjort besök på eko-gård hemma)
Sen köpte vi mjölk, 4-4,2%!

(null)

Och plockade några solrosor åt "mamma"
Efter lunch blev det lite spel mm innan vi skjutsade Arvid till HVs arena där dottern jobbade och där det skulle vara match.

(null)

(null)

Vera ville inte gå på matchen så vi tog en shoppingrunda och gofikade belgisk våffla

(null)

Sen åkte vi hem och grejade lite innan de andra kom hem. Det blev sent då kön till autograferna var lång.

(null)

Det blev lite minimys innan sängen för de trötta små och jag och dottern slöade även denna kväll framför drömslottet med en kopp te.
Alla sov lite längre men var tvungna att gå upp så Arvid skulle på fotbollscup. Vera ville inte med så hon och jag gick på gudstjänst och Kaxkids. Så åt vi lunch alla fyra innan det var dags för mig att styra hemåt, alltid lika tråkigt att skiljas åt
Hur ramarna blev? När de torkat satte vi in kort från sommarens semester. De blev så bra!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0