Favorit designer?

Vem är min favoritdesigner?
Frågan är svår när jag bara tänker på inredning. Men när jag får tänka ett tag till vet jag bestämt:
En snöflinga som sakta smälter på min hand, den första snödroppen som tittar upp, fåglarna som vet att det är vår och börjar sjunga på ett nytt sätt, färgmatchningen av vårens ljust gröna mot trädens stammar och markens gråbruna toner som sedan går över i sommarens intensivtgröna och höstens alla färger, lukten av ett nyfött barn, smaken av solvarma jordgubbar, det gråa stormande havet, den spegelblanka skogstjärnen, och mycket mycket mer

Bakom allt detta står min favoritdesigner!!!!!








Kommentarer
Postat av: Lina

Måste få kommentera detta inlägg oxå =) Håller med dig...han är min favoritdesigner med!

ps. vill du ha dalahäst tavlor till dina hotellrum så hör av dig =)Kram Lina

2009-04-17 @ 22:27:13
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: Johanna

Min favoritdesigner också!

Postat av: Vita hjärtan

Svårt att matcha honom :-)



Kram Annemari

2009-04-19 @ 22:24:41
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0