Härliga inredningsprylar och hardcore

I går var jag i Jönköping. Hann med en snabb sväng på bla Village. Så mycket snyggt de har! Likaså i en blomsteraffär med lite inredningsprylar. Där hittade jag det rosa fatet (fanns även i vitt och grönt). Är inte alls någon vän av rosa men blev lite förtjust i detta fat.











Eftermiddagen försvann snabbt p ga en punkering på bilen som tog en massa tid men vi hann få lite ordning på Äldsta dotterns lägenhet (har varit utlånad under hennes resa). På kvällen sedan blev det Prerelease konsert där Intohimos nya skiva släpptes. Även om inte Hardcore är min favoritmusikstil var spelningen bra. De är otroligt musikaliska och dotterns pojkvän en fantastisk sångare. På torsdag är de förband till Underoath i Göteborg och sedan drar turnerandet igång

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny

Vad snyggt det gröna är :)

Det där en verkligen en butik för mig !



Kram Jenny

2009-04-19 @ 12:59:46
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/
Postat av: Vita hjärtan

Village har verkligen mycket snyggt och jag gillar att det är indelat i färger i butiken!



Hoppas att turnén blir lyckad för dom och att jag får möjlighet att höra dom vid något tillfälle!



Ha en bra vecka!

Kram Annemari

2009-04-19 @ 17:04:11
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Hoppas du vet att vi finns i närheten av Jönköping. . . Kul att läsa allt du lägger in, och vi kan ju ta en inredningsrunda i Jönköping/Tenhult nån gång. Butiken i Tenhult är verkligen rolig. De vann "Årets butik" i år. www.butiken.biz helt klart värt ett besök och sen lovar jag kaffe :)

Ha de gott

Kram Ingegerd

2009-04-19 @ 18:29:19
Postat av: Vita hjärtan

Jag är med i Anuskakören och vi ska ha konsert i Bergfästet 9/5. Tror det blir jättebra!!



Kram Annemari



Ps: Ska vi ta en tur till Ingegerd tillsammans???

2009-04-20 @ 21:16:10
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0