Påskdagen!

Idag har solen gassat hela dagen och vi har åkt skidor, suttit i backen och njutit och jag har åkt snowboard igen!
Förra året avslutade jag min skidvecka med att falla när jag åkte snowboard och bröt armen. Jag ville så gärna åka igen då det är så kul men samtidigt var jag rädd för att ramla och bryta mig igen. Hjärtat bultade när jag spände på mig brädan men efter några svängar kändes det bra igen. Är så lycklig för det!

 I morgon är det påskdagen - det är lätt att påskens budskap tappas bort när man är så här på skidsemester.
Men vi får verkligen glädjas - han är uppstånden!



Ett tomt kors


Lord
I lift your name on high.
Lord I love to sing your praises
I´m so glad your in my life
I´m so glad you came to save us.
You came from heaven to earth to show the
way,  from the earth to the cross my
debt to pay. From the cross to the
grave, from the grave to the sky
Lord I lift your name on high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0