Vilket inredningsprogram tycker du bäst om?

Först fanns bara Äntligen hemma, sedan har det poppat upp inredningsprogram i var och varannan kanal. Gillar jag!
Vissa är mer favortier än andra och de t om recordar jag för att titta på vid annat tillfälle om jag är upptagen när de sänds. man har ju inte tid att sitta varje kväll framför Tvn redan vid åtta snåret, eller...  I Canada har de en kanal som heter HGTV - Home and Garden television. Där går det inredningsprogam hela dagarna. Gör om din grannes hem som överaskning och liknande har de bland annat (gulp!). De gånger jag varit där har jag passat på att utnyttja lediga stunder och att jag vaknat tidigt p ga jet lag och frossat i inredningsprogam. Tur att vi inte har en sådan kanal här hemma, jag och många med mig skulle ha problem att få något  annat gjort.
Vilket program är din favorit?  Var med och rösta fram det populäraste inredningprogrammet i omröstningen till höger.  Skriv gärna en kommentar också.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svårt val. Just nu gillar jag Äntligen hemma igen, var trött på det ett tag, men tycker det är kul att följa huset de renoverar. Roomservice är kul, Bygglov och Simon och Tomas likaså, Nytt läge är sådär, Från koja till slott var bättre förr. Arga snickarn har jag tittat på ett par gånger också, rätt kul eftersom husen är sådana vrak när de börjar.

Postat av: Annika

Roomservice är min klara favorit! En blandning av charm, humor och härlig inredning. Inte alltid inredning i min smak, men man har alltid trevligt när man ser programmet. :) Fin blogg!

2009-04-22 @ 15:47:18
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Vita hjärtan

Svårt.....förr tittade jag på alla inredningsprogram, men nu tycker jag oftast att jag får mer inspiration av att kika runt på alla bloggar. Så jag ägnar hellre kvällarna åt det. Men Leila på landet gillar jag, om det nu går under inredningsprogram.....det är väl tveksamt. Gillar det Ernst gör också, han har sån känsla för det.



Kram Annemari

2009-04-22 @ 18:38:49
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: designhappens

Visst är det så att det går lite i omgångar vilket man tycker om. Gillar Mija i bygglov, fast kanske mer i tidgare program och Roomservice gör mig alltid glad även om det är mycket där som jag inte inspireras av.Tycker nog bäst om de program som itne har med för mycket annat, relationsproblematik, husköp och annat. Leila är härlig men som du skriver, inte direkt ett inredningprogram, (Men inspirationsprogram)/ Maria

2009-04-22 @ 21:24:08
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Jag gillar nog Simon och Tomas bäst då.. är faktiskt lite trött på inredningprogram, kanske borde hitta några nya grepp??

Håller med om att det gärna får vara mer "rena" inredingsprogram och inte bråk mellan hantverkare å så..

Fin blogg föresten!!



Maliin

2009-04-22 @ 22:36:09
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Stina

Jag drömmer helst mig tillbaka till gamla goda Sommartorpet i SVT, med Ernst i barfota högform... Allt var inte min smak, men känslan...

Just nu tycker jag faktiskt att Äntligen hemma känns lite retrorejält och bra. Och kul att Karin Mannerstål är tillbaka.



Annars håller jag med om att bloggar känns mer inspirerande just nu. Titta gärna in på min och säg vad ni tycker - jag är ny på det här :)



/Stina.

2009-04-22 @ 23:51:51
URL: http://stinaloden.blogspot.com
Postat av: Sara

Tyckte från Koja till slott var kul och hade lite annat upplägg än de andra som blir mer och mer lika. Bra att få göra sig av med saker själv valt

Kram Sara

2009-04-24 @ 08:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0