Sommaren snart slut - då kommer IKEA katalogen




Nu börjar IKEA distribuera sin katalog till alla svenska hem (ja, en hel del andra länders hem också) Det är alltid lika kul att bläddra i den när den kommer.  I år (som under flera år) finns det alla tänkbara stilar, gammalt klassiskt, färgglatt 70-tals inspirerat och det typiska vita mm. Jag gillar IKEA och kan nog aldrig gå igenom ett IKEA varuhus utan att komma ut med åtminstone en ljuslykta eller nått annat. Att vissa saker kan vara så billigt! (oroar mig lite ibland, vem jobbar och gör alla dessa billiga varora...) Efter en hastig titt i årets katalog blev jag bla förälskad i dessa små pallar, vet dock inte riktigt vart jag skulle ha dem.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina! Du får väl slänga ut något annat!

Postat av: Mari

Kul blogg du har, mycket snyggt att titta på kram Mari

2009-08-15 @ 20:34:31
Postat av: Vita hjärtan

Håller helt med dig....ääälskar IKEA, vissa dissar dom, men dom har många guldkorn i sitt sortiment (även om jag känner som dig också ibland....vem gör dessa saker till så billig penning...men tänker att det handlar om bortrationalliserade mellanhänder)



Kram Annemari

2009-08-17 @ 12:06:26
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0