Med asiatisk inspiration

Regn och regn, Svårt att få något gjort. Sol på morgonen, bra då kan jag ta itu med...och så kommer en regnskur. Idag vaknade jag till sol och värme, igen. Ska snart iväg och jobba så det får bli lite betsning av säng i garaget, ett projekt som ska upp till Sälen. Bilder på det kommer så småningom. Moppade altangolvet för säkert fjärde gången i år, hur länge ska det komma pollen egentligen?! Tog då lite kort på saker jag gillar med vår uteplats.





En av sittplatserna


Ödlan på väggen är inköpt i Malaysia under en resa dit och den är en sån där sak som jag tycker mycket om





Likaså fiskarna i trä som vi har flera av. Färgglada och härliga ger de en skön sommarkänsla på altanen.






Nu har jag troligen ett nytt projekt på gång, att inreda en lägenhet i Asien! Ska bli mycket kul. Men det blir nog mest utifrån bilder kan jag tro, men en resa dit när det är klart räknar jag med.

Ha en skön dag, ni vet inte någon som bara har ett par arbetspass kvar innan semestern.....

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Om ni ska åka till asien kanske jag kan följa med i resväskan? hehe :) Kram Jenny

2009-07-13 @ 19:33:08
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill också få plats i resväskan! Skönt med semester snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0