King of Pop!

Vaknade och såg i tidningen att Michael Jackson var död. Kände mig sorgsen och har svårt att inse att han aldrig mer kommer producera musik eller stå på scenen. 1988 var han i Göteborg och Maken var på konserten. Själv var jag nyförlöst så jag fick avstå. Nu i samband med att han skulle göra en tack och farväl turné hade vi velat åka till London och upplevt honom. Med det blir nu inget. Många rykten har florerar kring denne man, vad som är sant eller ej kan jag inte avgöra. Men att han var en av de största inom vår tids musik kan väl ingen förneka. Min minnesbild av honom är inte den bleka, sönderopererade mannen vi sett på senare år, nej mer som han var 1987 och några år frammåt  är min minnesbild



King of Pop


Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me


Kommentarer
Postat av: Johanna

Menade Bad, inte Thriller, kom jag på när jag såg nåt program på TV i går kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0