Med skoter i fjällen

Igår kom yngsta dottern och maken hem efter en tur till Sälenfjällen. De åkte upp för att njuta av skoteråkning i det vackra vädret. Är så kul att de gör detta tillsammans, det brukar bli en helg eller två per vinter. Titta på bilderna och njut!!!!!


Så snyggt med det röda ledkrysset mot det vintriga






Dottern på skotern!




Molnen rullar in


Själv njöt jag av en riktigt fin vårdag i mars, solen stekte i mitt lä-hörn på altanen och jag kunde sitta ute och läsa en bok med en filt om benen. Jag fick t om lite färg på nosen. När Sälen resenärerna kom hem fikade vi alla ute i solen - vårens första utefika för vår del



Kaffe, ostkaka med hallon och en bok - mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0