Våfflor och Sushi

På onsdagar äter vi pannkakor när yngsta dottern kommer hem från sin ridlektion. Det har blivit en tradition som Maken står för. Dagen till ära blir det våfflor istället (även om jag egentligen tycker pannkakor är godare). Man kan ju inte gärna äta pannkakor på våffeldagen.




Vårfrudagen... hm idag hade vi -15 grader när jag for till jobbet. För mig är det vinterväder.... Kom hem med halsont, huvudvärk och lite feber. Har mosat i sängen och sovit en stund för att nu släpat mig upp till en våffla och kaffe!
Hoppas jag är frisk i morgon, har så mycket på jobbet att ta tag i, och i alla fall till på fredag, då ska vi hem till LillStrumpan med familj och äta Sushi! Har faktiskt aldrig ätit Sushi "fegt" men nu ska det bli av.
Visst är både Våfflor och Sushi vackert?!  Design på olika nivåer. 
Mer inredning och design kan du få ta del av om du går in på Kanal 5s "Jakten på Sveriges Härligaste Inredningblogg", ska bli kul att följa



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fram emot kvällen, ska bli kul att se vad ni tycker om sushi. Annars finns det ju mackor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0