Vårliga inredningsprylar i min närhet

Det har öppnat en ny affär/verksamhet på vår ort. Vid E20 söderut (Vid Qstar) ) har en bilhandlare som också säljer tillbehör till bilar öppnat. I lokalen finns också en presenthörna med en hel del fina inredningsprylar och så har de även startat en loppis. Så nu finns det minst fyra Loppisar att hålla koll på här hemma. Jag tror de även ska sälja glass och fika så det kan passa för en utflykt.... Vill maken med kan han ju titta på bilar och crossar mm om han tröttnar på inredningsprylarna. Ett par bilder  från presenthörnan (ledsen för reflexen).
Vårligt och härligt tycker jag









De gröna kuddarna i mitten är jag lite sugen på

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Va roligt med din blogg, har också hittat till Johanna, Ann-Marie och Per (eller om det är frun som bloggar) Ska bli spännande att följa.

Ha de gott

Kram Ingegerd

2009-03-19 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0