En doft av förväntan

Jag har idag snabbpiffat lite i köket. Bytt gardiner till lite mer adventinspirerade och lite röda ljuslyktor mm.
Kommer att fuska och börja tända adventljusstakarna redan i veckan och har redan tänt i vår stora bolltuja som vi har utanför köksfönstret. När det är mörkt ute kan man få riktig stämning även om det på dagarna är plus 10 och regn. Jag har ett nytt beroende: IKEAS doftljus i Äpple och Kanel. Jag eldar så det lukat varm äppelpaj i hela huset!!!! Ska sedan smyga vidare med juldoftande ljus med ingefära mm lite längre fram. Visst är det väl härligt med dofter.





PS Har man inte snö hemma får man i allafall ha lite på sin blogg DS


Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt med ljus som luktar äppelpaj =) Ska till ikea i veckan, får nog allt ta och köpa hem några sådana! Ja, synd att det är så långt mellan oss, det hade varit roligt att träffa dig! Nu längtar jag efter snöööö, hur har du fått till snön på bloggen? Ha en bra vecka! Kram Lina

2009-11-22 @ 19:52:47
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: Johanna

Nej, den typen av dofter är hemska och gör så man inte kan andas! Tacka vet jag doften av nybakade lussekatter! Men den har tyvärr försvunnit nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0