Sveriges fulaste hem..







Så började en ny variant av "inredningsprogram". Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas. Var tvungen att se första avsnittet. Visst blev det väl ganska fin och visst håller jag med om att det var väldigt mycket furu innan. men jag gillad inte programmet. De har säkert medvetet gjort det så men den dryga attitiyden och förnedrande snacket om familjen smak, inredning och allt runt omkring som inte hörde dit - att det är sk*t hos svinen, att allt luktar häst mm mm gav mig en olust känsla. Har man anmält sig har man förvissso gett sig in i leken men jag tycker i allfall att detta var ett lågvattenmärke bland inredningsprogram. Nej ge oss mer Ernst,  bygglov och roomservice som andas positivism!!





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag hittade mina hos tygföretaget Ohlssons tyger. Men jag skulle gissa att de finns att få tag i hos de flesta välsorterade tygaffärer på metervara till bra priser. :)

2009-09-23 @ 21:15:16
URL: http://sandkornochsotvatten.blogspot.com
Postat av: Martina

har du röstat på min godispååååse? :D

2009-09-24 @ 15:55:25
URL: http://martinagradin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Såg inte programmet, men det låter inget vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0