Funktionell design från IKEA Family

Här hemma händer det inte så mycket på inrednings el renoveringsfronten. Tre veckor kvar till bröllop gör att tiden går åt till annat. Men några blogginlägg måste man ju ha. Har suttit och letat bilder från Äldsta dottterns barndom och där såg jag på många bilder från utflykter en gammal trotjänare. Vi har en ståltermos från IKEA, inhandlad som family erbjudande för mer än 20 år sedan. Denna termos är den bästa ståltermos jag haft (många andra har kasserats på vägen)  Håller kaffet hett och läcker inte. Fanns då i två färger - ljusblått och rosa. Den ljusblå var slut när jag skulle köpa så det fick bli en rosa. Maken har fått många pikar genom åren när han haft den rosa termosen med sig, men vad gör det, den är fantstisk! Är det någon annan i detta land som har haft eller har kvar en liknande termos?






Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, någon liknande termos har jag aldrig haft. Men jag kommer ihåg den!

Postat av: Ingegerd

Japp, vi har en blå som lever än. . . . .

Gifter sej Martina nu snart?

Härligt då bli även du en svärmor : )

Hälsa och gratulera Martina och hennes man

Kram Ingegerd

2010-05-02 @ 20:30:01
Postat av: designhappens

Ingegerd: Bara tretton dagar kvar. Den 15.e går det av stapeln. Är lite konstigt att vi kan ha döttrar som är gifta/ska gifta sig. men vi var väl sådär tolv när vi fick dem.... Kram

2010-05-02 @ 20:35:12
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0