IKEA i våra hjärtan!

IKEA katalogen kommer snart till oss alla, de börjar dela ut den på måndag. På IKEAs hemsida kan man redan nu bläddra i den.  Inget direkt revolutionerande där heller men det är inte väntat. IKEA har varit sig ganska likt under många år och det verkar som att det är det vi gillar. Men alltid finns det nått nytt som man vill ha och jag kan nästan aldrig gå igenom ett IKEA varuhus utan att komma ut med några prylar. Jag gillar verkligen IKEA!
En sak jag gillade i årets katalog, trots att jag inte har några små barn, är att IKEA hakat på trenden med tyg bakverk o dyl.





 
                                                                       Foto IKEAs hemsida


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill göra egna. Varför har jag inga restgarner?

2010-08-22 @ 10:44:03
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com
Postat av: designhappens

Efterlys på PKs hemsida, kanske nån har lite du kan få

2010-08-22 @ 11:16:46
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0