Rapport från Formexmässan






Idag besöktes Formexmässan, bjuden av ett av de förteag jag designar åt. Happy var temat och "torget" var verkligen en Happy färg och form fest!  och det var ett av kännetecknen bland utställarna. De stilar som dominerade var just Happy colorful, Shabby chic (fortfarande....) svart vitt med accentfärg (lila,rött eller lime)
Är det bara jag som tycker att det känns som jag sett allt förut, hittade inget direkt nytt revolutionerande.
Så lite besviken måste jag erkänna att jag är, men trevligt ändå och en bra dag med en trevlig person.









Kommentarer
Postat av: Lina

Måste nog hålla med där...tyckte inte heller att det var så mycket nytt! Kan som du konstatera att den lantliga shabby chic stilen fortfarande är väldigt stark, har jag i och för sig inte något emot ;o) Men som alltid är det trender, tycker ändå att man ska följa sin egen smak och stil för att få ett mer personligt hem! Ha det gott! Kram Lina

2010-08-16 @ 09:39:41
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: Hildur - fixa&dona

Jag håller med dig! Intet nytt under solen! Det är ju sådär jag personligen inrett i mååånga år. ;-) Och nu har jag faktiskt tröttnat lite grann, vill se nåt helt nytt. Så även om det var en mässa med mycket färg och mönster och som gjorde mig alldeles lycklig så kändes det som "gammal skåpmat". Och inreda personligt det är väl egentligen alltid det man strävar mot när man är intresserad av inredning? För hur kul är det egentligen att inreda sitt hem för att det ska falla andra i smaken?! Något som tyvärr alltför många gör, vilket jag också märkt i mitt arbete. Det är många som inte vågar stå upp för vad de tycker om.

2010-08-17 @ 21:19:14
URL: http://fixaodona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0