Att spöa sin dotter

I går skottade vi taket på huset. Solen sken och halva granskapet var uppe på sina tak och skottade. Vi förflyttade många kubik snö under jobbiga timmar men belönade oss med att hoppa från taket ned i drivorna sedan. Bra med barnasinnet kvar.
Tyckte egentligen inte att jag behövde mer träning idag men eftersom vi går tillsammans, Yngsta dottern och jag, så är det svårare att skolka. Man måste ju vara med på det båda två.
Så det blev ett pass boxercise. Verkligen nått jag kan rekommendera. Optimalt tidsytnyttjande är det också:
Jag tränar, umgås med Yngsta dottern och blir av med aggressioner genom att få slå mig trött.




Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Vilka aggressioner....???? =))



Kram Annemari

2010-02-23 @ 06:20:01
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo, det var roligt när jag fick slå på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0