lata dagar vid poolen.......

Nej, det är det inte. jag jobbar intensivt, på sommaren blir det gärna så att schemat blir komprimerat innan semestern. men när man kommer hem på eftermiddagen/kvällen är det så skönt att koppla av en stund i solen, ta ett dopp i poolen, grilla, frossa i jordgubbar mm. Då känns det lite som semster fast man jobbar.







Var med Yngsta dottern på "Eclipse" tredje filmen i twilight serien. Den var mycket bra och jag gillar serien. Ville först inte se första filmen, är inte mycket för vampyrfilmer men när jag väl gjorde det föll även jag för den.
Nu läser jag böckerna och de är även de mycket bra. Det finns många ungdomsböcker som är värda att läsa. Dessa är några och så min absoluta favorit, I morgon när kriget kom av J Marsden och de efterföljande böckerna i den serien. Läs dem själv och rekommendera dem till dina ngt större barn/tonåringar.



Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Åh vilken härlig bild! Här blir också mycket bad, både i sjön och i mammas och pappas pool :)



Håller precis på att läsa Twilight-böckerna, halvvägs in i den fjärde, och jag kan bara hålla med, dom är såå bra!!



Ha en fortsatt bra vecka!

Kram Annemari

2010-07-07 @ 20:03:59
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0