Bröllop utan missöden?!

Så fick vår kronprinsessa sin prins. Jag hamnade framför TVn större delen av dagen. Bröllop är alltid nått speciellt och ett kungligt bröllop nått extra. Fantastiskt skådespel för folket samtidigt som jag upplevde det som om vigseln blev något privat och äkta. Jag blev rörd många gånger under dagen.  Vackra var de, så även många av gästerna. Blomsterdekorationerna var inte i min smak, är inte så förtjust i rosa och ljusblått och dukningen under middagen inte riktigt heller nått jag skulle valt :) 
Men Victoria var en enormt vacker brud och verkar funnit sin roll i livet, vi har en äkta kronprinsessa.








Fredagskvällens konsert missade vi för vi skjutsade yngsta dottern till Nyhem. Tittade på SVT Play idag och njöt av de flesta framförandena. Roxettes återförening uppskattade jag lika mycket som gästerna under kvällen.



Skedde det några missöden? Ingent vi fått rapporterat om, det kommer väl fram lite undan för undan. De berättade ju missar från Kungen och drottningensbröllop som varit hemliga fram till nu. Största missen jag kunnat upptäcka var just på konserten då Roxettes körtjej inte fick nån mick utan körade micklöst fram till slutet då hon delade mick med basisten. Varför agerade inte utljudsteknikern? eller monitorteknikern? Stackars den scentekniker som missade micken, han får nog söka nytt jobb.. Helt märkbart var det eftersom hon skulle fill in med Marie F som inte har fullt tryck i rösten. Se det på SVTplay
 





Körtjejen försöker få scenpersonalen att uppmärksamma att hon saknar mick


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klantigt, klart de skulle ha haft Kenneth som ljudtekniker istället =)

2010-06-21 @ 06:20:36
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 09:49:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Maja

De var så otroligt fina och allt kändes så äkta och och kärleksfullt.

2010-06-21 @ 10:42:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: lucke

najs blogg du! :P

2010-06-21 @ 10:42:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0