Lång, lång, lång väg tillsammans

På Megapol har det varit Ledintema och denna låt har jag hört ett antal gånger medan jag spacklat, slipat och målat


Vi har rest en lång, lång, lång väg tillsammans
Ja en lång, lång, lång väg har vi färdats du och jag
En lång, lång, lång väg, fortfarande tillsammans
Det har gått förunderligt fort och jag har älskat varje dag

Det kommer upp till ytan
Jag märker det tydligt
Framförallt när jag ser våra barn
Hur tiden rinner som vatten
Jag hör de porlande skratten
Jag ser tårarna
Ja allt det där, som vi vet finns i varje människas liv

Jag har älskat varje dag
Jag har älskat
Vi har rest en lång, lång, lång väg tillsammans
Det har gått förunderligt fort och jag har älskat varje dag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rörande =)

2010-06-16 @ 22:15:16
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0