Liten konstnär skapar

Nu har det varit ett tag sedan förra inlägget. Jag har varit på Nyhem med Lillstrumpa och hennes vildar, firat midsommarafton med densamma pus hennes make och bonusbarn mfl. Har jobbat fem dagar över midsommarhelgen och det har varit intensivt men idag är jag ledig.

Min bror har en ateljé på sin gård. där var det konstutställning bla med hans svärmor som är konstnär.
Hans 6 årige son hade också utställning och sålde tavlor till intresserade. Tyvärr missade jag utställningen men Yngsta dottern köpte en tavla, 20 kr kostade den och fick en röd prick som såld tills utställningen var över, gulligt eller hur?




Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, vilket fint alster, klart det ska va lika som de vuxna :o) Nyhem...hoppas verkligen vi kan åka dit nästa år då vi planerar att köpa en husvagn! Ha det gott! Kram Lina

2010-06-29 @ 20:12:35
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Härligt att få köpa en konstnärs första verk, det är sådant som blir riktigt värdefullt. . . . .

Du som håller på med renovering får kolla min bror och svägerskas sajt för köksrenovering.

www.koksingangen.se kanske kan finnas några tips också för dej. Kul att vi lyckades få en liten stund på Nyhem : )

Ha de gott

Kram kram

2010-07-02 @ 18:57:28
Postat av: designhappens

Ingegerd: Fin sida, den får jag kolla mer på. Så kul att ses men tråkigt att vi var på väg. Hade så gärna pratat mer med dig! Kram

2010-07-03 @ 18:45:53
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0