Lite "efter" bilder på entré och allrum

Kom på att jag aldrig visat hur vår entré och allrum blev efter renoveringen i höstas. Den pågick ju enda fram till advent och så blev det julpynt och resa och jag glömde bort det hela. Men här kommer några bilder:







 Min lilla nisch där det just nu står en träskulptur från Malysia - en familj på fem personer


Spegeln är efter en gammel morbror, min mamma skulle slänga den men jag räddade den. Är av en gammal hästloke. Älskar också den enkla väggen av vitmålad råspont.




Har jag inte skrivit det tidigare så är jag en boknörd, älskar att läsa böcker och att äga böcker...
Därför fylls allrummet av flera hyllor fullproppade med böcker, detta är den ena


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man kan få stickor i fingrarna av råspontsvägg... Ska vi ha någon Söndaxplanering?

Postat av: Vita hjärtan

Så fint det blev! Jag älskar spegeln, tur att du räddade den! =)



Kram Annemari

2010-03-08 @ 21:07:57
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0