Vad har man gjort i helgen?

Denna helg har jag inte fått mycket gjort, om man tänker på hemarbete, renovering och liknande. (Hann förvisso stryka berg av stryktvätt sent i går eftermiddag samtidigt som jag såg på en dvd, bra sätt att få det gjort tycker jag). Men samtidigt har jag nog gjort en del annat bra denna helg. I går förmiddag pratade jag på en Kvinnofrukost. Alltid en utmaning att tala inför annan publik än man är van vid. Det var trevligt, frukosten god och solen sken utanför och visade på att en fin dag låg framför.


Promenad i vårt närområde en vacker marsdag




 I dag har jag varit ansvarig sjukvårdare på hopptävling igen. Då det var dåligt med funktionärer fick jag också ansvara för insläppet, så jag har stått ute större  delen av dagen. På förmiddagen var det kallt även om solen sken men på eftermiddagen riktigt härligt.
Yngsta dottern tävlade och red dubbelnolla men utan placering, Stolt :)








Nu kollar jag av min mail och fixar lite på de hemsidor jag ansvarar för. Och så uppdaterar min blogg så klart.
I morgon firar min blogg 1 år, ska försöka hitta på nått kul tills dess.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Maria! Grattis till 1årsdagen :o) Kom just på att min 1årsdag passerade förra veckan, oops! Vad roligt det hade varit och lyssnat på dig...synd vi bor så långt bort ifrån. Vi hade kvinnofrukost i kyrkan för några veckor sedan, väldigt mysigt och välbehövligt! Hoppas du får en fin vecka! Kram Lina

2010-03-14 @ 19:12:09
URL: http://www.homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0