Fem mödrar och en konfirmation

Senaste veckan har det inte hänt så mycket på design och inredningsfronten. Lite synpunkter på renoveringen av en ny lägenhet i Thailand och framtagandet av Logga för "nytt" företag har jag dock hunnit med utöver jobbet och vardagslivet hemma. Har rullat ut vår lilla husvagn och fått den besiktigad. Årets premiärtur bli Nyhem om några veckor med Lillstrumpa med barn. I går tvättade jag och maken fasaden och undertaket på vår framsida. Är årets måleriprojekt utöver några spröjs som blev kvar från förra året. Tråkigt men nödvändigt.
Idag har vi först varit på Yngsta dotterns konfaavslutning. Då hon fått extrajobb och skulle börja jobba kl 12 slopade vi fikat hemma till em utan bjöd på mingelfika direkt efter gudstjänsten. Uppskattat. 




Eftermiddagen tillbringade vi uppe i vårt sommarparadis. Där firade vi fem mammor med rabarberpaj mm på mammas altan. Sol och varmt, en härlig eftermiddag.






Vildapeln blommar i sommarparadiset


Jag är så tacksam över min mamma (hon är världens bästa enligt mig och Lillstrumpa håller med) Gott med en bra relation.  Mina barn här hemikring har grattat mig och från Äldsta dottern i Jönköping kom ett grattis sms. Deras ord är bättre än alla presenter i världen.








Första liljekonvaljbuketten



Hoppas ni alla haft en bra helg och ha en skön vecka!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blå Dahlia, Svart ros, Röd lilja, tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0