Tack, tack hemskt mycket tack!







Jag har fått en award av Maria med bloggen Pastorsfrun. En blogg jag gärna läser av en person med en levande tro!
Awarden ska skickas vidare till fem bloggar med mindre än 100 läsare. Det finns många bloggar som jag gärna läser och hur många läsare de har vet jag inte men bra är de!

Jag skickar awarden vidare till:

Lillstrumpas blogg - livet enlig Johanna, min älskade syster som skriver fantastiskt om sig och sitt liv.

Vita Hjärtan, en "gammal" vän som bloggar fantastiskt  bla om sitt inredningsintress, hemmet i shabby chic mm. Lite för långt mellan uppdateringarna nu bara :)

Homebylina, en ambitiös kvinna som läser till sjuksköterska, har designföretag, bloggar mm. Jag känner henne bara genom bloggvärlden men uppskattar hennes blogg  mycket      

Slutligen till Äldsta dottern som bloggar mycket sporadiskt men som skriver så bra när hon väl gör det. Med denna award vill jag peppa henne att blogga mer, det som saknas enligt henne är ett bra namn på bloggen varför jag uppmanar alla att ge henne namnförslag :) 


Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Tusen tack!!! :)



Ska försöka bli bättre på att uppdatera, kanske kommer det naturligare när jag byter boende :)



Kram Annemari

2011-04-10 @ 20:23:58
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0