Ett litet sommarprojekt

Utöver större projekt med uthyrningslägenheter har vi lagt några timmar vid Yngsta dotterns ridanläggning. Ett enkelt kök behövdes i klubbrummet och semestern första vecka satte vi upp en begagnad köksdel och semesterns sista vecka kaklade och fogade jag. Blev riktig bra. Väggarna ska få lite färg och så lite fler röda detaljer, varför skulle inte ett stall få ha lite färgmatchat...
Däremot dålig bildkvalité pga bilder från dålig mobil





Köket på plats




Kaklat, är med PL 400 :)




Och fogat, nu återstår silikonet


Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Snyggt jobbat, kaklet blev hur bra som helst!

Jag är lite nyfiken på din utyrningsverksamhet. Kör du via Skistar? Jag gjorde det förut, men hyr ut själv nu. Det blev sånt slitage via skistar, det kunde gå en hel säsong innan man kom in i lägenheten och fick kolla över läget och då var många saker trasiga. Nu kör jag mitt eget koncept och tycker det funkar mycket bättre. Då kan man också ge mer Service, vilket många uppskattar. Skistar behöver lite konkurrens!

Ha det! /Bodil

2011-08-15 @ 20:16:38
URL: http://bodil.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0