Stentuffa

Gårdagen tillbringade jag först på Dressyrtävling med Yngsta Dottern. Det var den andra tävlingen i Dressyr för henne och Baxter och de kom etta!! Mycket stilfullt par. Dressyr är ju inte lika spännande som hoppning men vackert att se på.





Idag har jag, Maken och Hunden strosat runt markerna vid vårt sommarparadis. Isen liger fortfarande på sjön och det finns en hel del snö kvar men snart så.....
Denna vackra mur stenmur finns på ett gammalt gärde. Så vacker och ska naturligtvis bevaras. Tänker dock på vilket slit som ligger bakom den vackra designen. Så mycket sten det varit i dessa marker som människor brutit för hand.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi firar vår bröllopsdag med hotellövernattning på Valborg så det blir inte viken då för vår del. Kanske annandag påsk?

Postat av: Kristina

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 21:23:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0