Ännu, ännu mera smakfull design



Förra sommarens stora smakfavorit i glasslådan var Ben & Jerrys Wich. Dyr men mycket god!
Har inte sett den i år, kan den ha utgått?! Illa i så fall. Under vintern har det blivit en del Ben&Jerry i burk. Vi har provat oss igenom många smaker och när vi var i London frossade vi på en Ben & Jerry glassbar.
Favorit just nu är Fairly Nuts!




Eftersom de är ganska dyra och jag försöker hålla nere konsumtionen av kolhydrater räcker en bukr ganska länge. I amerikanska filmer tröstäter man en burk per gång om man är deppig, där har vi inte hamnat ännu :)






När solen skiner, vill jag ha glassar
När stormen vin er, vill jag ha glassar.
I alla väder glassar passar.
Ååååh, jag måste ha glass!
Galen, jag är galen i glass!
Galen, jag är galen i glass!
Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass
Jag är galen i glass!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Säg det till Håkan, han säger att man bara kan äta glass på sommaren. Totalfel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0