ljudet av rinnande vatten

Visst är det väl härligt med ljudet av rinnande vatten. Jag skulle gärna vilja ha en liten bäck med porlande vatten i vår trädgård, men vi byggde på en fd fotbollplan :) så det fanns varken bäck eller träd. Har i många år sagt att vi ska anlägga en bäck i ett hörn av tomten, kanske blir det när jag blir pensionär....
Tills vidare har jag en trädgårdspump  modell äldre kopplad till en liten elektrisk pump så att det rinner vatten ned i hinken. Blir i allfall härligt ljud.




Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Så mysigt med en trädgårdspump :) Fanns en här som jag var så glad för när jag köpte huset, men den var tyvärr borttagen när jag flyttade in...



Kram Annemari

2011-05-22 @ 22:04:48
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker också om ljudet av rinnande vatten, det är härligt. Det där är en vacker del av er trädgård!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0