En bra början på semestern

Nu har jag börjat min semester. Inget regn hittills :)
Har hunnit med så mycket redan.
Tillbringat en hel del tid vid vårt sommarparadis. Har kittat och målat fönster medan Maken målat foder och knutbrädor. Njutit av fika med Släkten, plockat smultron och kantareller och pysslat om Hästarna.
 
 
Maken målar
 
 
 
 
Jag har också hunnit med att  jobba lite med den frukostrumsdesign som jag håller på med. Nu är det mest smådetaljer - Lampor, gardiner och småpiff som är kvar i det rummet men sen så ska hela serveringsdelen med frukostbuffén byggas om också.
 
 
Fondtapeten på plats
 
 
I går gav jag och Lillstrumpan vår fördelsedagspresent till mamma. Vi åkte till Gråbo Arbetarmuseum i Karlskoga, verkligen värt ett besök! Sedan åt vi lunch på Strandkanten, också värt ett besök. En mysig dag och ett bra tradition.
 
 
Mamma i den uppbygda lägenheten från slutet av 1800-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0