Isländsk design

Har i veckan varit på Island för att delta i en konfrens. Blev ingen tid över för turistande denna gång och Opening reception som skulle vara vid Blue Lagun blev flyttad.... Därtill blev jag av med min väska som kom lagom 12 timmar innan jag skulle åka hem igen.  men men, Reykjavik var en fin liten stad och jag vill verkligen återvända för att vara turist.
 
Bodde på ett nyöppnat hotell nere vid hamnen -  Reykjavik Marina. Utsidan såg ut som en grå cementklump, (Byggnaden hade varit färgfabrik förr) Men i lobbyn, baren, restaurangen och rummen hade de en helt underbar design. Här kommer några bilder.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Fint!

2012-09-10 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0