Lite av det bästa som är skapat

Har säkert skrivit det förut men varje sommar boostar jag mig med bär och frukt.
Jag har någonslags tanke att man ska  fylla på alla förråd med c-vitamin, järn, dofter och smaker mm för att kunna må väl under vintern. Börjar med jordgubbarna så snart det bara går och försätter sedan med smultron, hallon, blåbär, vinbär, körsbär, plommon ja allt som växer runt omkring.
Sen frossar jag vidare med nektariner som av någon anledning är mycket sommar för mig, trots att det är importerat.
Visst är väl allt detta fantastiskt skapat!
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Sen du sa det tänker jag också alltid så:) älskar dig fina mamma. Kraaam

2013-08-26 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0