Rusta kliver fram

Jag har genom tidens uppskattat Rusta, kan där hitta nån liten inredningsdetalj som  passar in till helt andra priser än de fina designbutikerna. Nu har Rusta taggat upp. En designgrupp har skapat en egen Rustakollektion - en liten bit av Sverige. Skogens konung, rönnbär, stensöta är några av motiven och jag gillar mycket av det.  

Tapet stensöta

Söta förvaringslådor

Skogens konung som kudde

Påslakan

Ljuslykta

Sidensvansar och rönnbär 

Tapet skogssafari

Det finns tapeter, textilier, småprylar som lyktor, muggar mm

Själv fastnade jag för stensöta motiven,  det svagt ljusgröna på vit botten är fräscht och något jag gärna skulle inreda med. Att deras produkter är betydligt billigare än många andra tex tapetkollektioner gör att alla har råd att fräscha upp. Och kvalitén är absolut ok. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0