Skapande med god doft

Har bakat pepparkakor idag. Degen gjorde jag för flera dagar sedan. Sen har vi provsmakat och tjuvätitNav den så nu var mindre än hälften kvar. Det är lite tradition 😊
Har eget recept som ger de godaste pepparkakorna i världen! 


Bakar alltid grisar (till min födelsedag) och hjärtan (till jul). Sen brukar yngsta dottern ha stått för de andra modellerna. I år är hon inte hemma så jag skapade några själv. Har haft sim tradition att köpa minst en ny figur varje år sen barnen var små, så nu har jag 45 stycken! De senaste inköpen finns i bilden. Har försökt att de ska ha relation till nått så det finns ett hus sen vi köpte vår stuga i fjällen, ett dubbelhjörtasen äldsta dottern skulle gifta dig, en häst för yngsta dotterns ridande och tävlande och sen en hummer köpt i Nova scotia, Kanada. 
Bakade lite olika som får var mitt år i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0