Solig cykeltur i maj

Så var det dags igen för traditionsenlig cykeltur till vårt Paradis. Det är som gått sen sist har varit speciellt och flera är de som fattas oss idag. Men vi glädjs och låter det bli en hyllning till livet istället för att låta bli.
Hela gänget redo för start efter lite cykelhaveri


Vattenpaus vid vår källa efter en tredjedel av vägen.


Bror går i mål- första gången på många år som han cyklar


Och så lite gofika som belöning, med den vackraste av vackra utsikter 

Vi gick lite runt till våra olika ställen och planerade för olika projekt. Sen blev det tidig hemresa i år. Känner av sviterna av influensan och det tog på krafterna att cykla detta år 


Kommentarer
Postat av: Rosi

Hej, jag heter Rosi Bergman och jobbar på tv-produktionsbolaget Jarowskij. Till sommaren ska vi spela in ett nytt byggprogram och jag söker nu glada hemmafixare som vill vara med. Vi söker stora som små projekt, kan vara en lekstuga till barnen, en veranda eller något litet som en fågelholk.
Nu undrar jag om ni kanske har byggplaner till sommaren. Vi kommer spela in under augusti och september.
Hör gärna av er om ni tycker att det låter kul så berättar jag mer.
Ha en jättefin dag!
/ Rosi

2016-05-11 @ 15:35:02
Postat av: Anonym

<3 / Martina

2016-05-11 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0