Mössebo så gott som klart

Ni som följt mig vet att jag började samla material för att göra ett tittskåp med möss i en vägg  i stugan i Sälen. Dels har väl tiden inte funnits, dels blev jag tveksam till att "förstöra" den rena, vita väggen med en installation. Har sen tänkt att göra det i en gammal koffert eller resväska men har inte hittat någon. Nu under sportlovsdagen i stugan bestämde jag mig att ta en liten koffert jag haft till dvd-filmer. 
 
(null)
 
I helgen fick jag lite inspiration mellan fix med gäst wc.
 
(null)
 
(null)
 
Jag fixade en vedspis av grå oasis och spackel och har sen monterat alla småsaker. Limpistol är väl bara för bra!
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
Nu ska jag bara fixa en plexiglasskiva som skydd över det hela så får den flytta upp till fjällstugan
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint det blev, ska bli kul att se irl. Det syns att de ska bo i Dalarna!

2019-02-26 @ 21:31:45
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0