Inför julfirande i fjällen

I år planerar vi för att fira jul i fjällstugan. Jag funderar på julgran och det ska bli en av något slag, antingen en liten konstgjord eller kanske en rumsgran. Jag vill inte köpa en massa nytt julpynt utan har samlat på mig lite på loppisar mm. Det kommer bli halm, äpplen och domherrar i granen. Domherrarna köpte jag dock i en inredningsaffär.

(null)

(null)

(null)

Hittade också ett par enkla ljusstakar på en loppis idag som jag tror kan passa 

(null)

Hemma har jag satt upp ljusstakar och stjärna. Stjärnan är i halm. Vi skaffade en sådan när vi gifte oss och hade länge innan vi bytte p g a att den blivit förstörd. Skaffade en mer modern men fick sedan en likadan i halm som den första av mina arbetskamrater och tycker så mycket om den.

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0