Mera återbruk och kalas

Utöver den återbrukade dubbelgungan fick födelsedagsbarnet lite annat som också var återbrukat. Till docksängen och dockvagnen saknades täcke och lakan och vid en loppisrunda förra helgen fann jag både vita bebislakan och 5 meter passande tyg för under  femtiolappen. Sen blev det att sy.

(null)

Födelsedagsbarnet blev nöjd och det bäddades åt dockorna. 

(null)

Gungan blev uppskattad och efter montering blev det prov gungning

(null)

(Oskarp bild pga gungning)

Storebror köpte en blomma till sitt rum sist jag var på besök. När jag hittade den larviga ytterkrukan som äldsta dottern haft som liten kunde jag inte låta bli att köpa en liten blomma och ge till födelsedagsbarnet. Så återbruk även där 

(null)

Mycket lek, fixande och lycka. Lite tårar från storebror som tyckte det var jobbigt att inte fylla år, det är inte så lätt detta, även om man är fyra år, eller kanske just därför.

(null)

Tårta avslutade kalaset och det var trötta barn som stoppades i säng. Trötta vuxna också som inte heller höll sig vakna så länge denna lördagskväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0