Nästa renoveringsobjekt - badrum!

Nu är det dags för nästa moment i renovering av stugan i Sälen. Nu ska badrummet tas från 70-tal till nutid, både färgmässigt men framför allt vad gäller tätskickt, el mm

(null)

(null)

(null)

På väggarna blir det Tarketts Aquarelle raw concrete grey och på golvet blir det raw concrete dark grey. 

(null)

(null)


Taket kommer målas vitt. Nytt badrumsskåp, blandare, handdukstork mm blir det också. Mycket av tillbehören har vi köpt på oss sen tidigare, ett bra tips för att det inte ska bli så mycket på en gång

(null)

För övrigt har jag inte varit så aktiv med att göra saker denna vecka. Jag har hängt upp de fina snöflingorna i svart metall som jag fick i julklapp.

(null)

(null)

Annars njuter jag snö och skidåkning med Syss och hennes familj. Härligt med snö eftersom det är dåligt med det hemma

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska bli kul att se hur det blir! Tack för härliga dagar tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0