Fixarhelg

Denna helg har jag varit hemma och fixat med diverse saker.  En promenad varje dag har det blivit, känns skönt att komma ut och röra på sig.  Jag har sorterat bland bits och borr i flera osorterade boxar, beställt foton, klistrat in i album och datummärkt alla album. 

(null)

(null)

Tagit av takboxen, städat huset, röjt i frys och skafferi, satt upp brandsläckaren, sopsorterat, kokat lingonsylt , städat bort det mest tomtiga av julen och mycket mer. 

(null)

(null)

Samtidigt har jag hunnit fika med personer jag tycker om, sträckläst boken Kärlek på menyn av Debbie Johnsson,  en härlig feelgoodbok, badat bubbelbad mm. Är skönt med en sådan här helg nån gång ibland men inte för ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0