Småfix i stugan

Mellan vandringar, lek och hjortronplockning fixade jag med lite småsaker i stugorna. Skulle ha satt foder men prioriterade tid med familjen istället. Men jag silikonade kanten mellan diskbänk och bänkskiva i köket (hantverkarna verkar inte tycka att det ska göras) och satte upp handdukskrok och toalettpappershållare i badrummet.

(null)

(null)

Sen satte jag upp en trippelhängare för barnjackor och skohyllan i andra delen av hallen. 

(null)

(null)

Jag vill också passa på och visa en av de saker jag är mest nöjd med efter utbyggnationen, min lilla tvättstuga! Jag utökade utrymmet för varmvattenberedaren, la in våtgolv och gjorde en dörr in från hallen. I det lilla rummet installerade vi en liten tvättmaskin som kommet väl till nytta när man bor i stugan.

(null)

Dörren är infälld i råsplanväggen i hallen och hyllmöbeln är på hjul

(null)
 
Litet men välutnyttjat utrymme



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0