Vi sätter färg.

Vår friggebod är målad med falurödfärg och är i behov av ommålning. Oskar och Elvira sommarjobbar lite hos mig och ska måla friggeboden och även lekstugan

(null)

Samtidigt har yngsta dottern börjat måla sitt lilla hus/förrådd. Även här falurödfärg.

(null)

Jag sätter gärna färg på div saker med sprayfärg. Har nu fått upp mitt lackbås, är så lycklig. 

(null)

Den gröna burken är en del i vad som den blev en gammaldags kakburk i våningar, i miniatyr.  

(null)

Den får pryda sin plats i lekstugan, och passar på att visa upp hela stugan,  då jag precis städat.

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk vad lite färg kan göra! Det blir så fint!

2020-07-16 @ 23:19:06
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0