Njuta av naturen!

I år mer än någonsin är folk ute i naturen. Trots nedstängningar är naturen alltid öppen. Det är så mycket som gör mig glad, fågelsång på morgonen, lukten efter sommarregn, doften av varm barrskog, kaprifol mm

Jag hittade av en slump Friluftsfrämjandets naturnjutarbingo och jag tänker satsa på att få full bricka. Har dock satt upp regler, tex att man bara kan ta en per tillfälle och jag vill att det ska vara bra upplevelser. Jag ska försöka att fotodokumenteras de olika rutorna också. Priset ? En sommar med njutning kanske räcker.


(null)


Stå stilla i porlande vatten

(null)


Titta så långt bort i horisonten du kan 

(null)

Vill du också njuta av naturen kan du gå in på 
Friluftsfrämjandets sida eller söka på Naturnjutarbingo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0