In the mood för vardagsrum

Vardagsrummet hemma är i behov av uppfräschning, parketten behöver slipas, väggarna få nytt underlag för färg, soffa bytas mm. I helgen som gick var jag runt på både bygghandel och färgaffär och blev lite inspirerad. Sen tidigare har jag en tanke om färg och stil och nu börjar jag landa.

(null)

Jag har tänkt mig en fondvägg av liggande panel i gråbrunt men senaste dagarna börjat luta åt Lady minerals från Jotun, kanske i färgen Vallmofrö.
Ikea har haft en matta med färger jag gillar, i stor storlek finns den inte kvar på så många ställen men jag har köpt mig en, som start för renoveringen.

(null)

Grå, beige, greige färger gillar jag, så det kommer det att bli. Har inte helt bestämt mig för soffa och brottas fortfarande med vad jag ska göra av bokhylleväggen men förhoppningsvis landar jag där med


(null)


Har inget direkt plats att ha dem men gillar habos svarta knoppar, krokar mm. Visst är de fina?! Helgen bjöd också på loppisfynd, mellomys, träning och vårbukett

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0