En pepparkakshelg



(null)

Helgen har gått i pepparkakans tecken! I dockspisen bakades goda pepparkakor, lite hårdsmälta dock.

(null)

Pyssel med pepparkaksgubbar i tunn foam och glitterlim.
 
(null)

Till årets bakning var tre nya figurer inköpta, degen klar och väl avsmakad

(null)

(null)

Mina fina skapar många olika kakor. Sen var det dags att dekorera.

(null)

Hade köpt färdig kristyr, vilket var mycket smidigt !

(null)

Det blev fina kakor!  
Det passade bra att baka då mina gullungar var här. Annars brukar jag inte baka riktigt så här tidigt men i år känns det som att vi all behöver positiva saker. Jag uppfattar som att många börjat med advent och julförberedelserna tidigt i år, hur är det för dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0